Servis

Jsme certifikovaný servisní partner Kasa FIK působící zejména pro oblast Prahy, středních Čech.

 

Našim zákazníkům poskytujeme plnou servisní podporu, v prvé řadě jsme schopni většinu požadavků vyřešit telefonicky nebo vzdáleným přístupem. Pokud to nepomůže, naše servisní síť je schopna zákazníkovi pomoci v místě jeho provozu nejpozději do dalšího pracovního dne, zároveň v případě problému, který nejsme schopni na místě vyřešit (vadný hardware, poškození pokladny ap.), zapůjčujeme po dobu opravy zákazníkovi bezplatně náhradní přístroj.

 

Tím to ale u nás nekončí. V případě potřeby jsme nejenom schopni zákazníkovi kvalifikovaně legislativně poradit (v rámci našeho oboru), dokonce se nás už mnozí zákazníci obrátili se žádostí, abychom jim vyhotovili odborné vyjádřenípro Finanční úřad (kvůli plnění legislativních povinností). 

Rádi také zákazníkovi pomůžeme nejen se zálohou dat, ale i s případným přehráním softwaru do jiné pokladny. 

 
 

Říká se do třetice všeho dobrého. Tuto tradici chceme zachovat, proto se snažíme přinést zákazníkovi něco navíc i mimo oboru pokladen. Ať už se jedná o výhodný datový tarif pro pokladny, snížené poplatky u platebních terminálů, či i slevu na klasické mobilní volací tarify. Toto a mnoho dalšího vždy připravujeme ve spolupráci s kvalitními partnery, aby měl zákazník jistotu, že je o něj dobře postaráno.

 

    Služby Vzdálená podpora Plný servis
    Nonstop telefonická podpora technikem, na dispečinku nebo vzdálenou podporou zdarma zdarma
    Legislativní poradenství a výpomoc, vypracování vyjádření pro státní správu zdarma zdarma
    Export a záloha dat na vyžádání zdarma zdarma
    Výjezd technika v příslušném období 590,- zdarma až 4 výjezdy
    Zapůjčení pokladny po dobu opravy, reklamace či v případě odcizení (30 dní) 1490,- zdarma
    Přehrání programu na jiný hardware 990,- zdarma
     Import dat/kartotéky 990,- zdarma
    Cena služby na 12 měsíců 590,-

1190,- (pouze pokladna)

1990,- (eRecept a EET)


Team Noxidar