Servis

Jsme certifikovaný servisní partner Kasa FIK působící zejména pro oblast Prahy, středních Čech.

 

Našim zákazníkům poskytujeme plnou servisní podporu, v prvé řadě jsme schopni většinu požadavků vyřešit telefonicky nebo vzdáleným přístupem. Pokud to nepomůže, naše servisní síť je schopna zákazníkovi pomoci v místě jeho provozu nejpozději do dalšího pracovního dne, zároveň v případě problému, který nejsme schopni na místě vyřešit (vadný hardware, poškození pokladny ap.), zapůjčujeme po dobu opravy zákazníkovi bezplatně náhradní přístroj.

 
 

Tím to ale u nás nekončí. V případě potřeby jsme nejenom schopni zákazníkovi kvalifikovaně legislativně poradit (v rámci našeho oboru) nebo Vám v případě potřeby vyhotovíme odborné vyjádření pro Finanční úřad (kvůli plnění legislativních povinností). 

Rádi také zákazníkovi pomůžeme nejen se zálohou dat, ale i s případným přehráním softwaru do jiné pokladny, obnovou certifikátů, údržbou zařízení či opravy hardwaru. 

 
 

Říká se do třetice všeho dobrého. Tuto tradici chceme zachovat, proto se snažíme přinést zákazníkovi něco navíc i mimo oboru pokladen. Ať už se jedná o výhodný datový tarif pro pokladny, snížené poplatky u platebních terminálů, či i slevu na klasické mobilní datové tarify. Toto a mnoho dalšího vždy připravujeme ve spolupráci s kvalitními prověřenými partnery, aby měl zákazník vždy jistotu, že je o něj dobře postaráno.

 

    Služby Vzdálená podpora Plný servis
    Nonstop telefonická podpora technikem, na dispečinku nebo vzdálenou podporou zdarma zdarma
    Legislativní poradenství a výpomoc, vypracování vyjádření pro státní správu zdarma zdarma
    Export a záloha dat na vyžádání zdarma zdarma
    Výjezd technika v příslušném období 600,- zdarma až 2 výjezdy
    Zapůjčení pokladny po dobu opravy, reklamace či v případě odcizení (30 dní) 1500,- zdarma
    Přehrání programu na jiný hardware 1000,- zdarma
     Import dat/kartotéky 1000,- zdarma
    Cena služby na 12 měsíců 750,-

1500,- (pouze pokladna)

2000,- (eRecept a EET)


Team Noxidar