Pokladna HIT je plně profesionální pokladní set v černé barvě s integrovanou 58mm tiskárnou ve voděodolném provedení. Je kompatibilní jak s pokladní zásuvkou, se čtečkou čárových kódů, navíc má integrovaný zákaznický displej. Napájena je standardní 230V zásuvkou s přepěťovou ochranou.
Stejně jako HIT 10 je i HIT 12 all-in-one zařízení se stabilní nohou a zabudovanou tiskárnu. Navíc je noha opatřena gumovými nálepkami, které zvyšují stabilitu a chrání proti posunutí či pádu. Oproti staršímu modelu má také výrazně citlivější displej a plynulejší a rychlejší chod. Díky přítomnosti Bluetooth ji také lze využívat s platebním terminálem SumUp.
Set se skládá z all in one pokladny s 11,6" LCD displejem (1366 x 768 pixelů) a integrovanou 58mm tiskárnou. Pracuje pod novějším operačním systémem Android 6.0.1 a procesorem ARM Cortex A53,8 s 8 jádry a 1 GB operační paměti.
Pokladna má certifikaci IP54 (voděvzdornost). Zároveň ji lze rozšířit přes zabudované 2 x USB 2.0 (o scanner, váha nebo i myš či klávesnici) a 1 x RJ11(o pokladní zásuvku). K internetu se připojuje prostřednictvím LAN portu nebo WiFi. Její tiskárna tiskne rychlostí 90 mm/s a životnost tiskové hlavy je 70 km. Set se dodává se startovacím termokotoučkem.
Kasa FIK HIT 12 obsahuje doživotní licenci Kasa FIK Klasik, která umožňuje velmi jednoduchou práci na pokladně, nicméně i pro náročnější uživatele nechybí možnost používání až 200 rychlých položek, správa zaměstnanců, funkční tlačítka, přehledy uzávěrek a exporty dat.
Díky své univerzálnosti se hodí nejen pro maloobchod, ale i do ordinací, kanceláří a služeb, zároveň díky své voděodolnosti vydrží i v náročnějších provozech jako květinářstvích, restauracích nebo rychlých občerstveních.
Pokladnu je možné doplnit i o servisní plán zahrnující plnou podporu pro zákazníka (nonstop telefonická podpora, výjezdy technika, prodloužení záruky o jeden rok na 24 měsíců, výměna vadného zařízení do druhého dne a další).
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY:
CO ZNAMENÁ LICENCE BEZ PAUŠÁLŮ? BUDU NĚKDY PLATIT POPLATKY?
- Prodáváme licenci na jedno zařízení na neomezenou dobu. Program/aplikace je Vaše. Nejsou vyžadovány žádné paušály a produkt neobsahuje žádné skryté poplatky.
MOHU SI APLIKACI VYZKOUŠET?
- Samozřejmě. Kdykoli nás můžete navštívit na naší prodejně nebo i si s námi dohodnout praktickou ukázku na Vaší provozovně, kde Vám zkušený odborník vše ukáže a vysvětlí.
OBSAHUJE APLIKACE AKTUALIZACE? MUSÍM KUPOVAT AKTUALIZACE?
- Ne, program je neustále funkční. Aktualizace jsou plně garantovány na plnou legislativní připravenost, takže nikdy nebudete zaskočeni. Navíc několikrát do roka se vydávají nové funkce a aktualizace pro zákazníky.
LZE PŘEJÍT NA VERZI PLUS?
- Ano dokoupením Upgrade na verzi Plus za 2 000 Kč získáte dodatečné funkce, jako jsou neomezeně položek, objednávky, sklady, správu zákazníků a mnoho dalšího.
JAKÝ JE POSKYTOVÁN SERVIS A ZÁRUKA?
- K pokladně si můžete doobjednat Technickou podporu, která Vám pomůže s řešením jakéhokoli problému, a zařídí Vám mimo jiné i náhradní zařízení po dobu opravy či reklamace zdarma. Na zařízení je poskytována standardní záruka 24 měsíců, software má záruku doživotní.
JAK JSOU ZABEZPEČENA A ZÁLOHOVÁNA MOJE DATA?
- Data jsou Vaše a nikdy nejsou sdíleny s třetími stranami (a to ani v rámci vlastní obchodní sítě). Program ukládá databázi přímo na zařízení a nevyžaduje Internet k funkčnosti. K tomu automaticky vytváří kopii dat na zařízení, kterou lze zálohovat na Váš externí disk nebo si poslat zálohu emailem. První rok po zakoupení aplikace je tato online záloha a obnovení dat poskytována zcela ZDARMA. Data jsou zálohována na bezpečné a šifrované online úložiště, (pokud nechcete tuto funkci zcela vypnout).
NECHCI, ABY MOJE DATA BYLA KAMKOLIV KOPÍROVÁNA, LZE TO VYPNOUT?
- Ano, bezpečnost Vašich dat je pro Kasu FIK naprostou prioritou. Můžete si tak zcela vypnout v nastavení online zálohy a vzdálenou správu a mít svoje data jen na vlastním zařízení. V tomto případě nelze obnovit Vaše zálohy online nebo vzdáleně nastavovat a řídit pokladnu.