Servisní plán

Kód: 222
Tip
2 000 Kč 2 420 Kč včetně DPH
Skladem

Plný servis pokladny a ePreskripce zahrnující kompletní vzdálenou podporu, výjezdy techniků i bezplatné zapůjčení pokladny po dobu reklamace

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pokud máte rádi klid a chcete se plně spolehnout na odborníky, je pro Vás vhodný Servisní plán.

Díky tomu budete mít nonstop k dispozici zkušené odborníky, kteří Vám dokážou většinu problémů vyřešit už na dálku (ať už vzdáleným připojením nebo čistě po telefonu), pokud je to ale potřeba, máte v rámci plánu až 6 bezplatných výjezdů technika. Zároveň v případě technického problému Vám po dobu opravy či reklamace bezplatně zapůjčíme náhradní zařízení, abyste nemusel čekat 30 dní na jiné.

Servisní úkony jsou prováděny pouze kvalifikovanými odborníky, nejčastěji těmi, které osobně znáte. Vyhnete se tak nefunkčním infolinkám, technikům z druhé strany republiky i nekompetentním osobám. SW problémy jsme rovněž schopni komunikovat přímo s vývojáři a řešit v reálném čase (pokud je to možné).

Dále jsou součástí plánu i obnovování certifikátů (eRecept jednou ročně, EET jednou za 2-3 roky) nebo i prodloužení doby záruky z původních 12 na 24 měsíců.

To znamená, že máte plně krytá záda, a cokoli se Vaší pokladně nebo ePreskripci přihodí, vyřídíme nejpozději do následujícího pracovního dne, pokud to nejde ještě rychleji.

Servisní plán je platný vždy na 12 měsíců od zakoupení.

K objednanému servisu dáváme i malý dárek - 10 kusů termokotoučků a u pokladny Orange 20 kusů.