Níže naleznete sumarizaci všech změn a vylepšení v aplikaci ve verzi 1.147 až 1.149. V případě dotazů ke změnám nebo otestování nových funkcí prosím, kontaktujte svého servisního technika nebo nám napište na email info@noxidar.cz.
Nová analytická kontrola
Množí se nám případy, kdy správce daně poplatníkovi vyjede seznamy účtenek, které byly zaevidovány po více jak 24h nad zákonný limit (48 hodin u běžného režimu nebo 5 pracovních dnů u zjednodušeného). Kontrolou bylo zjištěno, že to bylo díky nedostupnému Internetu v dané době. Obchodníci by si tak měli kontrolovat neustále, jestli účtenky jsou odesílány.
Aplikace sama o sobě se pokouší odeslat neodeslané účtenky v intervalech. Dále také umozorňujeme na počet nefiskalizovaných transakcí na hlavní obrazovce a nově i v přehledech prodeje.
Verze 1.149
- Oprava zasílání uzávěrek na email a formátu tabulek
- Expertní možnost odeslat ručně tržby se sazbou daně, která nepodléha DPH
- Podpora tiskáren HIT XL a pokladní zásuvky
- Vylepšení synchronizace položek
- Přehled tržeb nově i odpisy
- Zaokroulení přehledu prodeje DPH na 2 desetinná místa
- Přehled uzávěrek obsahuje celkem nefiskalizovaných tržeb pro směny
- Vylepšené formátování přehledu tržeb
- Nový přehled tržeb podle způsobu platby
- Změna velikosti textu na tlačítkách v závislosti na délce textu
- Při použití stolů aplikace vyzve k názvu stolu před uložením
- Možnost odeslat stavy skladů emailem
- Nezobrazovat prázdný obrázek v editoru položek pokud není obrázek
- Oprava při návratu z rychlého placení, v PLUS se neodstranili předešlé položky z účtu
- Oprava nahrávání loga oproti v. 1.148
- Oprava textu FISKALIZACE ve výpisu účtenek
- Oprava otevírání pokladní zásuvky HIT a HIT XL
- Oprava tisku objedávek při rozdělení účtu
- Oprava tisku objedávek s 0ks
- Oprava položky typu Skupina
- Oprava odpisy se nezobrazovaly v nabídce formy platby
Verze 1.148
- Tlačítko pro přesun stolu
- Nová práva uživatele pro změnu objednávek a storno účtu
- Přístup do POKLADNA vyžaduje přihlášeného uživatele při zapnutých zaměstnaneckých právech
- Nová možnost ovládání a zasílání informací z Backoffice do pokladny
- Nová vylepšená synchronizace s Backoffice i při neaktivní pokladně
- Manuální synchronizace obnoví učtenky za posledních 30 dnů z Cloudu
- Přidáno tlačítko mínus do dialogu pro změnu množství u položky
Verze 1.147
- Podpora Váženého kódu s prefixem 27
- Ukočení aplikace vyžaduje 2x zmáčkout tlačítko zpět
- Tisk 0.5ks objedávek do kuchyně byl tisknut zaokrouhleně
Novinky v BackOffice
Kategorie:
- Vylepšená práce s kategoriemi
- Možnost nastavit více-úrovňové kategorie
- Zobrazení barev u kategorií
Položky:
- Oprava nastavení cen
- Zobrazení barev
- Vylepšená synchronizace cen do pokladny
- Oprava volby " Povolit změnu ceny při prodeji", která se neukládala
- Při editaci položek a návratu se pamatuje kategorie pro rychlejší práci
Reporty:
Zpřístupnili jsme nový report pro přehled prodeje podle položek v Backoffice. Umožňuje uživatelům zobrazit prodané položky v zadaném časovém intervalu, přápadně seskupeno podle dne/měsíce/čtvrtletí.