Novinky v nových verzích pokladny Kasa FIK

Níže naleznete sumarizaci všech změn a vylepšení v aplikaci ve verzi 1.147 až 1.149. V případě dotazů ke změnám nebo otestování nových funkcí prosím, kontaktujte svého servisního technika nebo nám napište na email info@noxidar.cz. 

Upgrade

Nová analytická kontrola

Množí se nám případy, kdy správce daně poplatníkovi vyjede seznamy účtenek, které byly zaevidovány po více jak 24h nad zákonný limit (48 hodin u běžného režimu nebo 5 pracovních dnů u zjednodušeného). Kontrolou bylo zjištěno, že to bylo díky nedostupnému Internetu v dané době. Obchodníci by si tak měli kontrolovat neustále, jestli účtenky jsou odesílány.

Aplikace sama o sobě se pokouší odeslat neodeslané účtenky v intervalech. Dále také umozorňujeme na počet nefiskalizovaných transakcí na hlavní obrazovce a nově i v přehledech prodeje.

download

Verze 1.149

  • Oprava zasílání uzávěrek na email a formátu tabulek
  • Expertní možnost odeslat ručně tržby se sazbou daně, která nepodléha DPH
  • Podpora tiskáren HIT XL a pokladní zásuvky
  • Vylepšení synchronizace položek
  • Přehled tržeb nově i odpisy
  • Zaokroulení přehledu prodeje DPH na 2 desetinná místa
  • Přehled uzávěrek obsahuje celkem nefiskalizovaných tržeb pro směny
  • Vylepšené formátování přehledu tržeb
  • Nový přehled tržeb podle způsobu platby
  • Změna velikosti textu na tlačítkách v závislosti na délce textu
  • Při použití stolů aplikace vyzve k názvu stolu před uložením
  • Možnost odeslat stavy skladů emailem
  • Nezobrazovat prázdný obrázek v editoru položek pokud není obrázek
  • Oprava při návratu z rychlého placení, v PLUS se neodstranili předešlé položky z účtu
  • Oprava nahrávání loga oproti v. 1.148
  • Oprava textu FISKALIZACE ve výpisu účtenek
  • Oprava otevírání pokladní zásuvky HIT a HIT XL
  • Oprava tisku objedávek při rozdělení účtu
  • Oprava tisku objedávek s 0ks
  • Oprava položky typu Skupina
  • Oprava odpisy se nezobrazovaly v nabídce formy platby

Verze 1.148

  • Tlačítko pro přesun stolu
  • Nová práva uživatele pro změnu objednávek a storno účtu
  • Přístup do POKLADNA vyžaduje přihlášeného uživatele při zapnutých zaměstnaneckých právech
  • Nová možnost ovládání a zasílání informací z Backoffice do pokladny
  • Nová vylepšená synchronizace s Backoffice i při neaktivní pokladně
  • Manuální synchronizace obnoví učtenky za posledních 30 dnů z Cloudu
  • Přidáno tlačítko mínus do dialogu pro změnu množství u položky

Verze 1.147

  • Podpora Váženého kódu s prefixem 27
  • Ukočení aplikace vyžaduje 2x zmáčkout tlačítko zpět
  • Tisk 0.5ks objedávek do kuchyně byl tisknut zaokrouhleně

Novinky v BackOffice

Kategorie:

  • Vylepšená práce s kategoriemi
  • Možnost nastavit více-úrovňové kategorie
  • Zobrazení barev u kategorií

Položky:

  • Oprava nastavení cen
  • Zobrazení barev
  • Vylepšená synchronizace cen do pokladny
  • Oprava volby " Povolit změnu ceny při prodeji", která se neukládala
  • Při editaci položek a návratu se pamatuje kategorie pro rychlejší práci

Reporty:

Zpřístupnili jsme nový report pro přehled prodeje podle položek v Backoffice. Umožňuje uživatelům zobrazit prodané položky v zadaném časovém intervalu, přápadně seskupeno podle dne/měsíce/čtvrtletí.

novy report BO

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení