Novinky v nových verzích pokladny Kasa FIK

Níže naleznete sumarizaci všech změn a vylepšení v aplikaci ve verzi 1.147 až 1.149. V případě dotazů ke změnám nebo otestování nových funkcí prosím, kontaktujte svého servisního technika nebo nám napište na email info@noxidar.cz. 

Upgrade

Nová analytická kontrola

Množí se nám případy, kdy správce daně poplatníkovi vyjede seznamy účtenek, které byly zaevidovány po více jak 24h nad zákonný limit (48 hodin u běžného režimu nebo 5 pracovních dnů u zjednodušeného). Kontrolou bylo zjištěno, že to bylo díky nedostupnému Internetu v dané době. Obchodníci by si tak měli kontrolovat neustále, jestli účtenky jsou odesílány.

Aplikace sama o sobě se pokouší odeslat neodeslané účtenky v intervalech. Dále také umozorňujeme na počet nefiskalizovaných transakcí na hlavní obrazovce a nově i v přehledech prodeje.

download

Verze 1.149

  • Oprava zasílání uzávěrek na email a formátu tabulek
  • Expertní možnost odeslat ručně tržby se sazbou daně, která nepodléha DPH
  • Podpora tiskáren HIT XL a pokladní zásuvky
  • Vylepšení synchronizace položek
  • Přehled tržeb nově i odpisy
  • Zaokroulení přehledu prodeje DPH na 2 desetinná místa
  • Přehled uzávěrek obsahuje celkem nefiskalizovaných tržeb pro směny
  • Vylepšené formátování přehledu tržeb
  • Nový přehled tržeb podle způsobu platby
  • Změna velikosti textu na tlačítkách v závislosti na délce textu
  • Při použití stolů aplikace vyzve k názvu stolu před uložením
  • Možnost odeslat stavy skladů emailem
  • Nezobrazovat prázdný obrázek v editoru položek pokud není obrázek
  • Oprava při návratu z rychlého placení, v PLUS se neodstranili předešlé položky z účtu
  • Oprava nahrávání loga oproti v. 1.148
  • Oprava textu FISKALIZACE ve výpisu účtenek
  • Oprava otevírání pokladní zásuvky HIT a HIT XL
  • Oprava tisku objedávek při rozdělení účtu
  • Oprava tisku objedávek s 0ks
  • Oprava položky typu Skupina
  • Oprava odpisy se nezobrazovaly v nabídce formy platby

Verze 1.148

  • Tlačítko pro přesun stolu
  • Nová práva uživatele pro změnu objednávek a storno účtu
  • Přístup do POKLADNA vyžaduje přihlášeného uživatele při zapnutých zaměstnaneckých právech
  • Nová možnost ovládání a zasílání informací z Backoffice do pokladny
  • Nová vylepšená synchronizace s Backoffice i při neaktivní pokladně
  • Manuální synchronizace obnoví učtenky za posledních 30 dnů z Cloudu
  • Přidáno tlačítko mínus do dialogu pro změnu množství u položky

Verze 1.147

  • Podpora Váženého kódu s prefixem 27
  • Ukočení aplikace vyžaduje 2x zmáčkout tlačítko zpět
  • Tisk 0.5ks objedávek do kuchyně byl tisknut zaokrouhleně

Novinky v BackOffice

Kategorie:

  • Vylepšená práce s kategoriemi
  • Možnost nastavit více-úrovňové kategorie
  • Zobrazení barev u kategorií

Položky:

  • Oprava nastavení cen
  • Zobrazení barev
  • Vylepšená synchronizace cen do pokladny
  • Oprava volby " Povolit změnu ceny při prodeji", která se neukládala
  • Při editaci položek a návratu se pamatuje kategorie pro rychlejší práci

Reporty:

Zpřístupnili jsme nový report pro přehled prodeje podle položek v Backoffice. Umožňuje uživatelům zobrazit prodané položky v zadaném časovém intervalu, přápadně seskupeno podle dne/měsíce/čtvrtletí.

novy report BO