Backoffice 21. března 2017

-
Připrava na zobrazování uzávěrek z pokladny
-
Změna navigačního menu, odstranění virtuální pokladny
-
Přidány popisky k importu CSV
-
Kontrola formátu DPH při importu (1.21 apod)
-
Dashboard obsahuje poslední účtenky
-
Oprava: Dashboard horní sumarizace obsahovala data i z neuzavřených účtenek
-
Detail účtenky obsahuje více informací
-
Zobrazení času fiskalizace v seznamu účtenek
-
Drobné vizuální změny, rozšíření tabulek na obrazovku
Verze 1.121
6. duben 2017
-
Opravy z v.1.120
-
Oprava chyby při odesílání EET účtenek z Historie (z v.1.120)
-
Chyba při inicializaci služby na pozadí pro synchronizaci (z v.1.120)
-
Oprava pád aplikace při pokusu o přidání stolu (z v.1.120)
-
Oprava umístění popisku ke stolu pokud jsou souřadnice pod 0x0
Verze 1.120
5. duben 2017
-
Novinky
-
Nový způsob synchronizace dat s backoffice (vylepšuje přesnost a aktuálnost)
-
Storno je hlášeno na EET s prefixem "S-" jako číslo účtenky
-
Pokračování odesílání účtenky na EET i po vypršeném časovém limitu na pozadí (snižuje počet účtenek pro odeslání později)
-
Přesnější metoda zjišťování polohy a ukládání GPS k účtence
-
Nová možnost volit způsob výpočtu základu DPH v nastavení
-
Nová funkce spustit ruční synchronizaci
-
Zasílání informací o uzávěrce (sumarizace) na server
-
Generování uzávěrek ve formátu .json
-
Zobrazování slevy na účtu
-
Ve správě položek možnost zobrazit smazané položky a kategorie
-
Synchronizace uzávěrek do backoffice
-
Zamezení přidání skupiny (položky s vyžadováním ceny) na účet, pokud není zadána cena
-
Tisk základu DPH na účtence pro každou sazbu
-
Synchronizace zákazníků a zaměstnaneckých účtů z backoffice při synchronizaci
-
Možnost více změn v nastavení stolů: Velikost, rotace, nové typy stolů, smazání
-
Explicitní zobrazení chybové zprávy, pokud se vyskytne chyba při fiskalizaci
-
Zobrazení BKP kódu na detailu účtenky v historii
-
Zobrazení informací o počtu položek na uloženém stole, změna barev
-
V expertním nastavení, možnost označit všechny účtenky jako neodeslané do Backoffice - tim dojde k znovuzaslání dat do BO
-
Opakování pokusu odeslat neodeslané účtenky na FU
-
Opravy
-
Oprava tlačítka odesílání účtenek na EET z Historie účtenek
-
Seznam v historii účtenek obsahoval čas vytvoření a ne uzavření
-
Řazení položek podle nastavení i ve Správě položek
-
Oprava typu klávesnice s mínus na některých zařízeních při zadávání počtu ks ve skladu
-
Ve zjednodušeném režimu se tisklo na účtence jak informace o běžném režimu tak zjednodušeném
-
Oprava velkoobchodního režimu při přidání položky s Vyžadovat zadání ceny tzv. Markování na skupiny
-
Oprava zobrazování okna o průběhu tisku v tisku uzávěrky
-
Oprava DPH sazby u vzorových nových položek Ostatní
-
Při storno, se nově provede storno se stejným typem platby (hotově, kartou atd)
-
Okamžitá synchronizace informace o zaplacení účtenky po zaplacení
-
Oprava uzávěrky pro neplátce DPH v případě vybrání přehledu za období měsíc nebo den
- Oprava ukončení času uzávěrky v zobrazení místo 01/04/2017 00:00 na 31/03/2017 23:59