Novinky v aplikaci publikované ve verzi 1.121

Níže naleznete sumarizaci všech změn a vylepšení v Backoffice a v aplikaci ve verzi 1.120 a 1.121. V případě otázek k změnám kontaktujte prosím svého servisního technika nebo nám napište na email info@noxidar.cz.
 
 

Backoffice 21. března 2017

  • Připrava na zobrazování uzávěrek z pokladny

  • Změna navigačního menu, odstranění virtuální pokladny

  • Přidány popisky k importu CSV

  • Kontrola formátu DPH při importu (1.21 apod)

  • Dashboard obsahuje poslední účtenky

  • Oprava: Dashboard horní sumarizace obsahovala data i z neuzavřených účtenek

  • Detail účtenky obsahuje více informací

  • Zobrazení času fiskalizace v seznamu účtenek

  • Drobné vizuální změny, rozšíření tabulek na obrazovku

 

Verze 1.121

6. duben 2017

  • Opravy z v.1.120

    • Oprava chyby při odesílání EET účtenek z Historie (z v.1.120)

    • Chyba při inicializaci služby na pozadí pro synchronizaci (z v.1.120)

    • Oprava pád aplikace při pokusu o přidání stolu (z v.1.120)

    • Oprava umístění popisku ke stolu pokud jsou souřadnice pod 0x0

Verze 1.120

5. duben 2017

  • Novinky

    • Nový způsob synchronizace dat s backoffice (vylepšuje přesnost a aktuálnost)

    • Storno je hlášeno na EET s prefixem "S-" jako číslo účtenky

    • Pokračování odesílání účtenky na EET i po vypršeném časovém limitu na pozadí (snižuje počet účtenek pro odeslání později)

    • Přesnější metoda zjišťování polohy a ukládání GPS k účtence

    • Nová možnost volit způsob výpočtu základu DPH v nastavení

    • Nová funkce spustit ruční synchronizaci

    • Zasílání informací o uzávěrce (sumarizace) na server

    • Generování uzávěrek ve formátu .json

    • Zobrazování slevy na účtu

    • Ve správě položek možnost zobrazit smazané položky a kategorie

    • Synchronizace uzávěrek do backoffice

    • Zamezení přidání skupiny (položky s vyžadováním ceny) na účet, pokud není zadána cena

    • Tisk základu DPH na účtence pro každou sazbu

    • Synchronizace zákazníků a zaměstnaneckých účtů z backoffice při synchronizaci

    • Možnost více změn v nastavení stolů: Velikost, rotace, nové typy stolů, smazání

    • Explicitní zobrazení chybové zprávy, pokud se vyskytne chyba při fiskalizaci

    • Zobrazení BKP kódu na detailu účtenky v historii

    • Zobrazení informací o počtu položek na uloženém stole, změna barev

    • V expertním nastavení, možnost označit všechny účtenky jako neodeslané do Backoffice - tim dojde k znovuzaslání dat do BO

    • Opakování pokusu odeslat neodeslané účtenky na FU

 

  • Opravy

    • Oprava tlačítka odesílání účtenek na EET z Historie účtenek

    • Seznam v historii účtenek obsahoval čas vytvoření a ne uzavření

    • Řazení položek podle nastavení i ve Správě položek

    • Oprava typu klávesnice s mínus na některých zařízeních při zadávání počtu ks ve skladu

    • Ve zjednodušeném režimu se tisklo na účtence jak informace o běžném režimu tak zjednodušeném

    • Oprava velkoobchodního režimu při přidání položky s Vyžadovat zadání ceny tzv. Markování na skupiny

    • Oprava zobrazování okna o průběhu tisku v tisku uzávěrky

    • Oprava DPH sazby u vzorových nových položek Ostatní

    • Při storno, se nově provede storno se stejným typem platby (hotově, kartou atd)

    • Okamžitá synchronizace informace o zaplacení účtenky po zaplacení

    • Oprava uzávěrky pro neplátce DPH v případě vybrání přehledu za období měsíc nebo den

    • Oprava ukončení času uzávěrky v zobrazení místo 01/04/2017 00:00 na 31/03/2017 23:59