Vývojáři s tímto požadavkem dlouhodobě počítali, proto byl v programu přístupný už dlouhou dobu. V praxi se pak vyskytl další komplikace. Většina tiskáren prodávaných zařízení (Orange, Hit, Rongta, XPrinter a další) nemají řezačku, proto při vytištění dvojité účtenky je bylo nutné je trhat, řezat nebo stříhat, což kromě časového zpoždění nevypadalo nejlépe esteticky.
V průběhu roku jsme se občas setkávali s přáním zákazníkům na dvojitý tisk účtenky. Z důvodu vlastních kontrolních systémů, předávání tržby či jen zvýšené efektivitě při administrativě se jim hodilo, aby pokladna vytiskla nejen účtenku pro zákazníka, ale i kopii pro ně samotné.


Proto do programu přibyla i možnost nastavení časového intervalu mezi vytištěním jedné a druhé účtenky, což umožňuje obsluze plynule utrhnout obě dvě zvlášť a urychlí jí to práci.

Pro nastavení dvojitého tisku je třeba vydat se ze základního menu pokladny do Nastavení, kde se pod záložkou tiskárny rozklepne nainstalovaná tiskárna.


Zde se pak na řádku Počet kopií nastaví 2 nebo eventuálně více a na řádku Prodleva po tisku účtenky počet sekund potřebných pro odtrhnutí první účtenky. Ideální hodnota z praxe se ustálila na 2-3 sekundách.
Na zařízeních s menším displejem (zejména na Orange) se prodleva chová mírně odlišně, zde je doporučeno nastavit hodnotu 4 nebo 5 (zde se jedná o půlvteřiny, proto vyšší číslo).

